Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

belazerd door te veel
Ga naar pagina Vorige  1, 2

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Thuiswerk Forum | Thuiswerkhier forum index : Opgelicht!
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
nanexo
Forum lid
Forum lid

BerichtGeplaatst: wo jan 24 2007, 13:15    Onderwerp: Reageer met quote

mevr.liekie schreef:
hallo allemaal.

ik ben zelf ook opgeligd door een thuiswerk bedrijf.
ze betaalde me niet uit.
maar ondertussen heb ik vernomen dat ze meer mensen niet uitbetaald hebben en allemaal met de zelfde mededeling:de foldertjes waren
in een verkeerde volgorde in de envelop gedaan,terwijl ze het zelf zo had voorgedaan en genummerd.
dus mensen kijk aub uit voor dit bedrijf:all handling service te middenmeer.
en als er meer mensen zijn die door dit bedrijf zijn opgelicht hoor ik dat graag en o ja doe vooral aangifte bij politie en meld het bij tros radar.

groetjes van liek. Neutral

ik ben het hier helemaal mee eens als je bent opgelicht door een thuiswerk bedrijf zorg er dan altijd vorr dat je aangifte doet bij de politie zorg ervoor dat je zoveel mogelijk mede gedupeerde vind en stuur het dan door naar de tros. of ander iets, waar ze een zaak van maken en het zo als het goed is kunnen oplossen
Teetje
Nieuw lid
Nieuw lid

BerichtGeplaatst: vr jan 16 2009, 11:14    Onderwerp: nanexo Reageer met quote

[quote="nanexo"][quote="mevr.liekie"]hallo allemaal.

ze betaalde me niet uit.
maar ondertussen heb ik vernomen dat ze meer mensen niet uitbetaald hebben en allemaal met de zelfde mededeling:de foldertjes waren
in een verkeerde volgorde in de envelop gedaan,terwijl ze het zelf zo had voorgedaan en genummerd.
en als er meer mensen zijn die door dit bedrijf zijn opgelicht hoor ik dat graag en o ja doe vooral aangifte bij politie en meld het bij tros radar.

groetjes van liek. Neutral[/quote]

ik ben het hier helemaal mee eens als je bent opgelicht door een thuiswerk bedrijf zorg er dan altijd vorr dat je aangifte doet bij de politie zorg ervoor dat je zoveel mogelijk mede gedupeerde vind en stuur het dan door naar de tros. of ander iets, waar ze een zaak van maken en het zo als het goed is kunnen oplossen[/quote]

Laatst aangepast door Teetje op vr jan 16 2009, 11:25, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Teetje
Nieuw lid
Nieuw lid

BerichtGeplaatst: vr jan 16 2009, 11:25    Onderwerp: Reageer met quote

Vraag Geplaatst: 16.01.2009 Onderwerp: nanexo

--------------------------------------------------------------------------------

nanexo schreef:
mevr.liekie schreef:
hallo allemaal.

ze betaalde me niet uit.

groetjes van liek.

ik ben het hier helemaal mee eens als je bent opgelicht door een thuiswerk bedrijf zorg er dan altijd vorr dat je aangifte doet bij de politie zorg ervoor dat je zoveel mogelijk mede gedupeerde vind en stuur het dan door naar de tros. of ander iets, waar ze een zaak van maken en het zo als het goed is kunnen oplossen

Quote:
Hallo mensen,

Dat is heel leuk dat nanexo!! Maar trap ook daar niet in!
Kijk maar eens op andere forums onder opgelicht.
Hoe werkt dat nanexo?
€25 overmaken voor een startpakket en dan zou je €25 verdienen per mail. Grote oplichterij want het komt er op neer dat je zelf alleen maar moet adverteren om die starterspakketten te verkopen zodat mensen daarvoor €25 aan jou betalen. TRAP DAAR DUS NIET IN!!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Thuiswerk Forum | Thuiswerkhier forum index : Opgelicht! Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

Ga naar: