Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

belazerd door te veel
Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Thuiswerk Forum | Thuiswerkhier forum index : Opgelicht!
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
hendra
Forum lid
Forum lid

BerichtGeplaatst: za nov 18 2006, 10:33    Onderwerp: belazerd door te veel Reageer met quote

mensen kijk uit voor mensen die niet betalen willen en informeer eerst rond wat de ervaringen zijn, sommigen zijn veel te veel aan het doorgaan en zullen je lastig vallen

groet

Laatst aangepast door hendra op do sep 27 2007, 17:05, in totaal 2 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Danielle
Moderator
Moderator

BerichtGeplaatst: za nov 18 2006, 10:44    Onderwerp: Reageer met quote

Dat is jammer hendra. Zelf heb ik nooit met hen te maken gehad, maar kan me voorstellen dat dit inderdaad balen is. Kwaad Kwaad

Groetjes Dank
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Tanja
Moderator
Moderator

BerichtGeplaatst: za nov 18 2006, 10:46    Onderwerp: Reageer met quote

Wat is het voor soort werk dan wat ze aanbieden Hendra? Ik ken Kirby en Aquasoft namelijk niet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
hendra
Forum lid
Forum lid

BerichtGeplaatst: za nov 18 2006, 10:49    Onderwerp: Reageer met quote

hoi tanja kirby is die stofzuiger van 800 euro voor een 2de handse. je moet dan afspraken maken voor onderhoudsbeurten. aquasoft is een bedrijf die waterontharders verkoopt.
Naar boven
Tanja
Moderator
Moderator

BerichtGeplaatst: za nov 18 2006, 11:01    Onderwerp: Reageer met quote

O getver, ik ben ooit eens benaderd door een ex collega die helemaal in de waterfilters zat, die vent was helemaal gebrainwashed en nam mij mee naar een meeting. Geweldig vond hij het alleen ik had in 5 min. al door dat dit MLM was en ben overal tegenin gegaan.
Resultaat was dat hij woest op mij was en ik wist niet waar ik het over had en had er geen verstand van enz. (gelukkig nog wel mijn volle verstand Lach ) hij heeft destijds zijn baan opgezegt (net een huis gekocht en dochtertje was net geboren) om zich volledig aan die troep te wijden en is dus hopeloos aan de grond komen te zitten, heel erg triest zo iets.
Ik neem aan dat Aquasoft ook zo iets is? Mijn nekharen gaan overeind staan van dat soort bedrijven.
Naar boven
Danielle
Moderator
Moderator

BerichtGeplaatst: za nov 18 2006, 14:05    Onderwerp: Reageer met quote

Ik zie het hier veel staan die afkorting.... Wat is MLM??
Naar boven
Tanja
Moderator
Moderator

BerichtGeplaatst: za nov 18 2006, 14:53    Onderwerp: Reageer met quote

MLM = Multi Level Marketing, het zelfde als netwerkmarketing en eigenlijk niet meer dan een pyramide alleen is de pyramide verboden en is MLM legaal, maar het werkt het zelfde.
Naar boven
hendra
Forum lid
Forum lid

BerichtGeplaatst: za nov 18 2006, 22:08    Onderwerp: Reageer met quote

weet niet of het mlm is is wel troep dus haha
Naar boven
Danielle
Moderator
Moderator

BerichtGeplaatst: zo nov 19 2006, 9:57    Onderwerp: Reageer met quote

Ha oke bedankt
Naar boven
Tanja
Moderator
Moderator

BerichtGeplaatst: wo nov 22 2006, 17:45    Onderwerp: Reageer met quote

Inmiddels heb ik aquasoft gevonden: http://www.aquasoft.nl/vacatures.html bedoel je die Hendra?
Naar boven
hendra
Forum lid
Forum lid

BerichtGeplaatst: wo nov 22 2006, 18:07    Onderwerp: Reageer met quote

ja die bedoel ik. ik zou er niet aan beginnen als ik jou was maar dat is natuurlijk aan jezelf.
Naar boven
Tanja
Moderator
Moderator

BerichtGeplaatst: wo nov 22 2006, 18:28    Onderwerp: Reageer met quote

Nee ik was niet van plan om eraan te beginnen hoor maar ik was benieuwd naar dat bedrijf en ben dus wat gaan rond neuzen.
Naar boven
hendra
Forum lid
Forum lid

BerichtGeplaatst: wo nov 22 2006, 18:31    Onderwerp: Reageer met quote

ok dan is het goed Lach als je het zo hoort schijnt het een groot bedrijf te zijn maar met veel te veel gladde praatjes. jammer...... Wink
Naar boven
mevr.liekie
Nieuw lid
Nieuw lid

BerichtGeplaatst: do jan 18 2007, 10:44    Onderwerp: Reageer met quote

hallo allemaal.

ik ben zelf ook opgeligd door een thuiswerk bedrijf.
ze betaalde me niet uit.
maar ondertussen heb ik vernomen dat ze meer mensen niet uitbetaald hebben en allemaal met de zelfde mededeling:de foldertjes waren
in een verkeerde volgorde in de envelop gedaan,terwijl ze het zelf zo had voorgedaan en genummerd.
dus mensen kijk aub uit voor dit bedrijf:all handling service te middenmeer.
en als er meer mensen zijn die door dit bedrijf zijn opgelicht hoor ik dat graag en o ja doe vooral aangifte bij politie en meld het bij tros radar.

groetjes van liek. Neutral
Naar boven
nanexo
Forum lid
Forum lid

BerichtGeplaatst: wo jan 24 2007, 13:13    Onderwerp: re: Ik zie het hier veel staan die afkorting.... Wat is MLM? Reageer met quote

Danielle schreef:
Ik zie het hier veel staan die afkorting.... Wat is MLM??

UItleg mlm

Ook wel netwerk marketing genoemd, is een zakenmodel (en:business model) waarbij diensten of producten verkocht worden doormiddel van een gelaagd systeem van vertegenwoordigers of distributeurs. Sommige MLM-systemen noemen deze personen ook wel (verkoop)consultants. Vaak gaat de gelaagde structuur gepaard met vooraf gestelde niveaus of levels, met vooraf gestelde kwantumkortingen. Het level wordt bepaald door de grootte van de gerealiseerde omzet. De omzet van een individuele vertegenwoordiger kan groeien door meer te verkopen aan eindgebruikers, of meer wederverkopers aan zich te binden. Doordat deze wederverkopers op hun beurt ook weer wederververkopers aan zich kunnen binden ontstaat een gelaagde of piramidestructuur.

Vrijwel altijd opereren MLM-organisatie volledig op een freelance basis, dat wil zeggen niemand staat in een arbeidsrechtelijke dienstbetrekking tot de moederorganisatie. De deelnemers zijn dan zelfstandige ondernemers en geen werknemers van het bedrijf.

Het idee achter multi-level marketing is dat op deze manier op goedkope wijze een groot distributienetwerk gebouwd kan worden waardoor een diepere marktpenetratie ontstaat door de werking van mond-tot-mondreclame. Doordat de distributeurs vaak aan vrienden, kennissen of bekenden verkopen genieten ze meer vertrouwen dan in een gewone winkelsituatie. Nadeel van deze vorm van verkopen voor het moederbedrijf is wel dat er minder controle over het verkoopproces kan worden uitgeoefend.

Laatst aangepast door nanexo op wo jan 24 2007, 13:17, in totaal 2 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Thuiswerk Forum | Thuiswerkhier forum index : Opgelicht! Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

Ga naar: