Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Thuiswerk E-mail tot presentatie verwerken

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Thuiswerk Forum | Thuiswerkhier forum index : Opgelicht!
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Dannyboy
Nieuw lid
Nieuw lid

BerichtGeplaatst: vr jan 29 2010, 0:30    Onderwerp: Thuiswerk E-mail tot presentatie verwerken Reageer met quote

Ja die berichten kennen we nou wel. emailverwerken.nl thuiswerken.nl... allemaal grote oplichters!!!

ben 17 euro kwijt aan zo een oplichters bedrijf!!!!
maar toen kwam ik dit tegen... net nieuw... heb me eerste 9,40 al binnen

je kan er niet zoveel geld mee verdienen als die andere sites beweren en het is iets meer werk... maar 50 euro per weer moet makkelijk lukken denk ik......

ga is kijken op http://legaalmailverwerken.webklik.nl/page/onder-constructie

site is nog onder constructie maar heb met ze gemailt omdat ik het tog niej zo vertrouw allemaal... maar nix aan het het handje heb netjes me centjes gekregen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
bratworst30
Nieuw lid
Nieuw lid

BerichtGeplaatst: ma mrt 22 2010, 14:50    Onderwerp: Reageer met quote

Op de site staat onder andere het volgende:

u kunt dus zelf bepalen of u de eerste 4 maanden veel of weinig werk voor ons verricht, u krijgt 5,90 per verzonden map, dit kan oplopen tot wel 100 euro per week voor maar een klein beetje werk

U kunt er ook voor kiezen het informatie pakket gewoon te downloaden voor 9,40 euro, De mapjes sturen wij naar u op........

Je zegt dat je de eerste 9,40 euro binnen hebt? Die site is zeker van jou dan?... OPLICHTER!!! Je hebt je hier dus zelf verraden...

Dood moeten ze...die oplichters...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Thuiswerk Forum | Thuiswerkhier forum index : Opgelicht! Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: