Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

SYNERGY, allemaal oplichters

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Thuiswerk Forum | Thuiswerkhier forum index : Opgelicht!
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Gedupeerdesynergy
Nieuw lid
Nieuw lid

BerichtGeplaatst: do feb 12 2009, 17:03    Onderwerp: SYNERGY, allemaal oplichters Reageer met quote

Beste dames en heren,

Ik wil hierbij mijn verhaal doen, ik heb een half jaar lang
bij synergy worldwide nederland 'gewerkt'.
Ik heb bij het inschrijven 180 euro betaald, 40 euro inschrijving en 140 euro voor de producten. Ik heb elke meeting een tientje betaald, ze beloofden mij duizenden euro's inkomsten per maand. Ik kreeg tabellen te zien van 6/7 duizend euro al in je eerste jaar.
Wat bleek achteraf, het zijn allemaal oplichters. Ik heb mensen zelfs naar binnengehaald, waardoor je zal denken dat je toch geld moet verdienen. Maar ik kreeg maar niks! Hun producten werken niet, ze willen je alleen laten denken dat ze werken met hun praatjes. Ze hebben meetings bij leuke plekjes zoals hotels etc. Ze staan niet ingeschreven bij de Kamer van koophandel en die nepcontracten die ze je geven, nooit ondertekenen tenzij je aan ze vast wilt zitten.
Via skype kreeg je zogenaamde trainingen, dat is om je te laten geloven dat je binnenkort zal doorbreken. Peter en Dave en weet ik veel wie allemaal daar allemaal oplichters met mooie praatjes. Dan komen ze met aan met hun testimonials en mooie pakken.
Ik hoor dat de laatste tijd er veel meer mensen bijkomen, doe het niet!
Ik waarschuw jullie hierbij, verder moet je het zelf weten.

Synergy worldwide Nederland noemen ze zichzelf, het zou mij niet verbazen als ze elk moment kunnen verdwijnen met al het geld.
Wat het te maken heeft met thuiswerk is het volgende: Je moet door middel van skype mensen benaderen en ze trainen vanuit je woning.
En ze de producten aansmeren.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
vrijondernemen
Nieuw lid
Nieuw lid

BerichtGeplaatst: za feb 21 2009, 22:34    Onderwerp: Reageer met quote

Ik denk niet dat jij opgelicht bent, ik denk eerder dat jij niet weet wat business doen is.

Synergy worldwide is een legitimie business die wel staat ingeschreven bij de kamer van koophandel (waarschijnlijk weet jij niet hoe je dat moet nachekken ofzo).

Deze manier van producten verkopen heet trouwens netwerk marketing.

En je krijgt geen geld door mensen binnen te halen (dat is trouwens illegaal) je krijgt betaald doordat producten worden afgenomen door klanten.
Voordat je zoiets stoms zegt moet je eerst de industrie leren kennen en hoe het werkt.

Als je een contract tekent zit je er niet aan vast, anders zou jij er toch ook nog steeds aan vast zitten?

Om je verder een beter inzicht te geven over de industrie, en wat jij dus fout hebt gedaan: www.firstclassmlm.com

Groete,

PS. Bekijk volgende keer eerst wat je zelf fout doet voordat je iemand anders de schuld geeft, daar kom je een stuk verder mee.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Thuiswerk Forum | Thuiswerkhier forum index : Opgelicht! Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: