Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Goede ervaringen, bestaan ze ?

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Thuiswerk Forum | Thuiswerkhier forum index : Opgelicht!
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
hwitzand
Nieuw lid
Nieuw lid

BerichtGeplaatst: do jan 18 2007, 17:01    Onderwerp: Goede ervaringen, bestaan ze ? Reageer met quote

Hallo allemaal,
Alles wat ik lees is dat mensen worden opgelicht wanneer er thuiswerk wordt aangeboden, de vraag die dan bij mij opkomt is: is er ook iemand die wel een goede ervaring heeft of is er alleen maar slecht bedoelde aanbod ?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht AIM naam
Tanja
Moderator
Moderator

BerichtGeplaatst: do jan 18 2007, 23:01    Onderwerp: Reageer met quote

Jawel hoor, er zijn ook best goede ervaringen, kijk hier maar eens: http://www.thuiswerkhier.nl/viewforum.php?f=9
En verder ligt het er maar net aan wat voor werk je zoekt. Zou je open staan voor bijvoorbeeld netwerkmarketing dan zijn er mogelijkheden genoeg. Moet je wel willen investeren en het risico kunnen lopen je investering kwijt te zijn.
Er is nou eenmaal een veel grotere vraag naar thuiswerk dan er aan aanbod is en daar springen de "foute aanbieders" handig op in, die mensen zijn er alleen op uit om er zelf beter van te worden, mensen moeten leren daar doorheen te kijken en dat soort advertenties eruit te filteren.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
hwitzand
Nieuw lid
Nieuw lid

BerichtGeplaatst: vr jan 19 2007, 10:32    Onderwerp: Reageer met quote

Bedankt voor je reactie, heb even rondgekeken op de site die jij me hebt gegeven, prettig om te lezen dat er toch goede ervaringen zijn. Mogelijkheden zie ik er wel in. Bedankt !
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht AIM naam

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Thuiswerk Forum | Thuiswerkhier forum index : Opgelicht! Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: