| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
|
| Auteur |
Bericht |
nanexo Forum lid

|
Geplaatst: vr dec 01 2006, 12:55 Onderwerp: Geld verdienen met emails - dat kan niet! |
|
|
Je kan er niet naast kijken op vele thuiswerk -en zoekertjessites kom je aanbiedingen waarmee je 25 EUR per verwerkte email kan verdienen.
Enkele van de sites die dit werk aanbieden:
www.datawork.be
www.werkaanbieding.startje.be
www.thuiswerk.seegers.ws
www.easy25euro.tk
...
De sites laten telkens uitschijnen dat het om legitieme werkaanbieding gaat, waarbij je enkel emails moet beantwoorden, niets meer en niets minder. Ook wanneer we een mailtje sturen met de vraag voor meer infomatie te ontvangen krijgen we volgend antwoord:
___
Zie hier het antwoord van de adverteerder:
Bedankt voor je reactie.
De mails die je verwerkt zijn bestellingen van een online gids. Deze gids, krijg je bij het trainingspakket, net als de standaardtekst die je gebruikt om door te mailen naar de klanten. Volg het stap-voor-stap systeem van onze training en meer is er niet aan...
De mails worden rechtstreeks naar je toegestuurd.
Je ontvangt 25 EUR per verwerkte mail. De mails die je ontvangt zijn in het Engels.
De betalingen ontvang je in een PayPal account.
Paypal is een online betalingsverwerker. Hetgeen je verdient komt in je PayPal account terecht. Vanuit je PayPal account kan je geld laten overschrijven naar je bankrekening (3-4 werkdagen). Voor meer info over PayPal kan je terecht op http://www.paypal.com het kost je eenmalig 25 euro maar die verdien je zeer snel terug mvg
Als je nog bijkomende vragen hebt, laat het me dan weten
___
Het trainingspakket dat je moet kopen om te mogen starten kost 25 EUR. Volgens de website kan je dan meteen beginnen met het ontvangen van emails. Wanneer je het trainingspakket leest dat je ontvangen hebt, kruipt de aap uit de mouw. Het komt er in het kort op neer dat je ZELF, dezelfde thuiswerkaanbieding en/of een Amerikaanse thuiswerkgids moet promoten (lees: verkopen)! Je krijgt dus geen emails toegestuurd!
Kortom, onze conclussie: Laat je niet vangen aan deze aanbiedingen |
|
| Naar boven |
|
 |
merel Nieuw lid

|
Geplaatst: ma feb 05 2007, 10:26 Onderwerp: Re: Geld verdienen met emails - dat kan niet! |
|
|
| nanexo schreef: | Je kan er niet naast kijken op vele thuiswerk -en zoekertjessites kom je aanbiedingen waarmee je 25 EUR per verwerkte email kan verdienen.
Enkele van de sites die dit werk aanbieden:
www.datawork.be
www.werkaanbieding.startje.be
www.thuiswerk.seegers.ws
www.easy25euro.tk
(knip)
De sites laten telkens uitschijnen dat het om legitieme werkaanbieding gaat, waarbij je enkel emails moet beantwoorden, niets meer en niets minder.
Het trainingspakket dat je moet kopen om te mogen starten kost 25 EUR. Volgens de website kan je dan meteen beginnen met het ontvangen van emails. Wanneer je het trainingspakket leest dat je ontvangen hebt, kruipt de aap uit de mouw. Het komt er in het kort op neer dat je ZELF, dezelfde thuiswerkaanbieding en/of een Amerikaanse thuiswerkgids moet promoten (lees: verkopen)! Je krijgt dus geen emails toegestuurd!
Kortom, onze conclussie: Laat je niet vangen aan deze aanbiedingen |
Wijze woorden, maar waarom probeer je dan zelf via je eigen website dit "thuiswerk" aan je bezoekers te verkopen voor 25 euro?
http://www.25europermail.nanexo.com/ |
|
| Naar boven |
|
 |
Elfje111 Forum lid

|
Geplaatst: di feb 06 2007, 16:50 Onderwerp: |
|
|
Eerlijk gezegd vraag ik me dat ook af  _________________ Every day is a gift, that's why we call it the present ;o) |
|
| Naar boven |
|
 |
terry Nieuw lid

|
Geplaatst: wo mei 02 2007, 17:24 Onderwerp: |
|
|
| deze advertentie stond in het algemeen dagblad http://www.answer-email.nl/ daarop zijn al vele mensen geweest die er op hebben gereageerd en betaald mensen die het het hard nodig hebben betalen alleen maar voor dit soort werk en krijgen er niest voor terug u leest er alles over in de pagina vind dit voor nederland erg triest wij zeggen dat we niet corrupt zijn maar op deze manier heb ik daar geen vertrouwen in heb het algemeen dagblad op dit gewenzen en die hebben al besloten om deze advertentie te verwijderrn maar inmiddels zijn er al vele die betaald hebben maar niets terug krijgen denk dat het tijd wordt aan dit soort praktijken aandacht aan te besteden |
|
| Naar boven |
|
 |
Tanja Moderator

|
Geplaatst: ma mei 07 2007, 11:13 Onderwerp: |
|
|
Hmmmm, bij die link die je geeft heb je nog een niet goed geld terug garantie, hoewel ik daar bij dit soort praktijken dus absoluut geen vertrouwen in heb dat je je geld ook werkelijk terug kan krijgen hoor.
Het is en blijft oplichting, het is echt jammer dat er nog steeds mensen intrappen. |
|
| Naar boven |
|
 |
zafna Nieuw lid

|
Geplaatst: ma okt 08 2007, 6:35 Onderwerp: |
|
|
Klaag, klaag,klaag, nou ik doe dit soort thuiswerk ook en het werkt prima, ik snap niet waarom jullie het moeten afkraken, ja jullie denken natuurlijk dat je er miljonair mee word!!! maar zo zit het niet in elkaar nee je moet er wel wat voor doen om wat bij te verdienen, en niet denken dat je slapend rijk word, ja en als het jullie dan niet lukt dan ga je zeuren en andere oplichters noemen, dat slaat werkelijk nergens op!!!  |
|
| Naar boven |
|
 |
Tanja Moderator

|
Geplaatst: ma okt 08 2007, 10:40 Onderwerp: |
|
|
zafna, hebben wij het over het zelfde? 25.- verdienen per gelezen email dus?
Dan bedoel ik dus dat je 25.- overmaakt om het startpakket te ontvangen (en dat heb ik hier liggen hoor, ik weet dus wel degelijk waar ik over praat alleen heb ik er niets voor betaald, er zijn gelukkig nog meer mensen die deze oplichting de wereld uit willen hebben )
Noem jij dat thuiswerk? mensen 25.- laten betalen voor het zogenaamde startpakket, dit als ze hebben betaald naar ze mailen (en als je dan alles hebt gelezen is het niet meer dan exact het zelfde doorsturen naar andere zielen die er in zijn getrapt en 25.- over hebben gemaakt) en zo voor iedereen die erin trapt 25.- vangen? Dat noem ik geen thuiswerk maar een hele dure kettingbrief!
Onder thuiswerk versta ik telefonisch werk of inpakwerk, niet het doorsturen van een kettingbrief.
En ja, er is best wat mee te verdienen als je zielen vind die erin trappen maar persoonlijk kies ik toch eerder voor eerlijk werk ipv zo iets als dit.
Maar eigenlijk hoop ik dat je toch ander werk doet dan dit en hoop dan ook dat je aanwezigheid op dit forum verder zal strekken dan alleen je vorige post. Ik ben benieuwd wat het precies voor werk is wat je doet dus vertel en overtuig ons  |
|
| Naar boven |
|
 |
RuuD Nieuw lid

|
Geplaatst: vr mei 23 2008, 15:03 Onderwerp: |
|
|
Hey allemaal!
nou ik heb maar ff een investering gedaan om te kijken wat het allemaal inhoudt, zie hier het "STARTERSPAKKET"; totale onzin, het komt er idd dus op neer dat jij zelf een advertentie plaatst ergens op een site zoals marktplaats en dan zelf dit "pakketje" weer doorstuurt na het ontvangen van 25 euro..... ik heb het "pakketje" maar ff online gezet om te laten zien:
http://www.speedyshare.com/112343148.html |
|
| Naar boven |
|
 |
Kim Forum lid

|
Geplaatst: vr aug 15 2008, 23:13 Onderwerp: |
|
|
Ik dacht erover om dit te gaan doen maar begreep het concept niet helemaal en wilde er eerst het fijne van weten (25 euro voor 1 emailtje leek me zo onwerkelijk ). Nu begrijp ik het wel helemaal dus en meteen ook overtuigd dat ik hier niet aan wil meedoen. Wat wordt het allemaal toch mooi uitgelegd op die sites. Bedankt voor de info die ik hier vond, heel wat meer naar waarheid ! In mijn zoektocht kwam ik net op een advertentiesite ook al tientallen zoekertjes tegen hierover, allemaal van verschillende mensen. Vond het al raar. Want dat vertellen ze natuurlijk niet in de uitleg op de site, dat je zelf je zoekertje moet plaatsen en dan e-mails moet ontvangen... en zo geld moet opstrijken van mensen die het starterspakket bestellen waar overigens niks instaat waar je iets aan hebt... Je ontvangt dan trouwens ook pas 25 euro als iemand het pakket bestelt toch ? Want ik had ook gemaild met vragen maar daarvoor krijgt die persoon geen 25 euro veronderstel ik, want ik betaal het niet... Ik kan me niet voorstellen dat dit niet strafbaar is ?? |
|
| Naar boven |
|
 |
Tanja Moderator

|
Geplaatst: za aug 16 2008, 6:32 Onderwerp: |
|
|
Je hebt het goed begrepen hoor Kim, je ontvangt pas 25 Euro als iemand bij jouw dat startpakket koopt á €25.- dus pas als die persoon betaald heeft.
Die persoon waar je je vragen aan hebt gemaild heeft dus nog niets aan je verdient  |
|
| Naar boven |
|
 |
Kim Forum lid

|
Geplaatst: za aug 16 2008, 12:17 Onderwerp: |
|
|
Ik had naar 2 verschillende e-mailadressen gemaild maar heb nog steeds geen reacties gehad. Hoeft eigenlijk ook niet meer maar ik had toch graag eens geweten wat ik precies terug krijg voor antwoorden...  |
|
| Naar boven |
|
 |
Tanja Moderator

|
Geplaatst: zo aug 17 2008, 7:14 Onderwerp: |
|
|
Nou dat is dan ook nog eens lekker slim van ze, ze lichten de boel al op maar reageren niet eens op mails, je zou o maar een potentieel slachtoffer kunnen zijn
Gelukkig heb je hier dan kunnen vinden hoe dat werkelijk werkt  |
|
| Naar boven |
|
 |
Kim Forum lid

|
Geplaatst: ma aug 18 2008, 21:05 Onderwerp: |
|
|
| Ja gelukkig wel. Nog steeds geen reacties gehad trouwens ! |
|
| Naar boven |
|
 |
Robbert-282 Forum lid

|
|
| Naar boven |
|
 |
Tanja Moderator

|
Geplaatst: vr jan 09 2009, 23:55 Onderwerp: |
|
|
Laat me raden, jij vind betalen voor een kettingbrief zeker ook "eerlijk thuiswerk"?
Ieder zijn meug hoor maar ik zie daar toch echt iets anders in  |
|
| Naar boven |
|
 |
| |