Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Hoe vinden jullie dit overkomen?

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Thuiswerk Forum | Thuiswerkhier forum index : Opgelicht!
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Steffi
Nieuw lid
Nieuw lid

BerichtGeplaatst: do jul 15 2010, 12:01    Onderwerp: Hoe vinden jullie dit overkomen? Reageer met quote

Hi, ik ben nieuw Lach2 Vandaag kreeg ik de ingeving dat (administratief) thuiswerk wat voor mij zou kunnen zijn, maar ik ben al een aantal onbetrouwbare websites tegengekomen. Ik heb de persoon die deze http://banen-en-opleidingen.koopjespullen.nl/administratief/279849/op-zoek-naar-een-nieuwe-uitdaging.html advertentie zette (even naar beneden scrollen) gemaild dat ik geinteresseerd was en kreeg het volgende terug:

Hierbij wat extra informatie wat betreft de functie "administratief werk vanuit huis".
U zult bij deze functie vooral thuis bezig zijn met het invullen van formulieren en beantwoorden van mail.
Via mail ontvangt u gegevens van klanten die u zult moeten verwerken.
De vragen die toekomstige klanten stellen moet u zo goed en netjes mogelijk beantwoorden.
U zult een training krijgen die u helpt bij het beantwoorden van vragen.
De mailtjes zijn van klanten die het bedrijf zelf contacteren, u hoeft dus niet te verkopen, alleen verwerken.
Hoe meer tijd u erin stopt hoe meer u kunt verdienen en dat kan oplopen van €175 tot € 400 per week.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geďnformeerd en ik hoop u snel in ons team te mogen verwelkomen.
Als u interesse hebt hoor ik het graag. Dan kan ik u verder informatie geven over de training.

Ligt het aan mij of komt dit niet bepaald betrouwbaar over..? Het zou me niets verbazen als ik voor die 'training' moet betalen. Ik hoop snel van jullie te horen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
angarcia
Forum lid
Forum lid

BerichtGeplaatst: do aug 26 2010, 14:27    Onderwerp: Reageer met quote

Ik vertrouw het niet..
Als je dan mails zo goed en netjes mogelijk moet beantwoorden, waarom werk je dan niet op kantoor?
Als je dat thuis kan doen, dan hebben hun daar toch geen controle op?

Ik denk dat je wel moet betalen voor een info pakket of voor die training...
En als je dat niet hoeft, tsjah dan is het denk ik nog maar afwachten of je je geld krijgt,...

Maar waar gaan die mails over dan eigenlijk??? Ben je dan mensen aan het oplichten of is het iets legaals??
Naar boven
Steffi
Nieuw lid
Nieuw lid

BerichtGeplaatst: do aug 26 2010, 18:18    Onderwerp: Reageer met quote

Bedankt voor je reactie Lach2 Ik vertrouwde het ook niet, vandaar dat ik deze man een mail stuurde met een aantal vragen (wat is zijn adres, Kamer van Koophandel nummer, hoe komt het dat ik zoveel verdien terwijl dat eigen te goed om waar te zijn lijkt?)

Hij heeft nooit meer gereageerd...dus dat zegt al genoeg. Ondertussen heb ik via een vriendin thuiswerk geregeld, dus het is toch goedgekomen Lach2
Naar boven
angarcia
Forum lid
Forum lid

BerichtGeplaatst: ma aug 30 2010, 7:40    Onderwerp: Reageer met quote

Gelukkig maar dat je niet de fout in bent gegaan... Lach
Naar boven

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Thuiswerk Forum | Thuiswerkhier forum index : Opgelicht! Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: