| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
|
| Auteur |
Bericht |
Steven Nieuw lid

|
Geplaatst: za dec 01 2007, 23:48 Onderwerp: DHS |
|
|
Hallo,
Ik heb thuiswerk dhs voor ongeveer een jaar onder de loep genomen en ik kan u vertellen dat ik er bijna elke dag mee bezig was en het heeft mij geen enkele eurocent opgeleverd, integendeel het heeft mij alleen maar geld gekost, inschrijvingsgeld dat dan ongeveer 40 euro is en dan nog is elke maand opnieuw betalen, wat een oplichterij.
Het is toch de bedoeling om iets bij te verdienen met thuiswerk, maar nee dit thuiswerk kost je enkel geld,opnieuw en opnieuw tot dat ik er na een jaar mee gestopt ben. Al het werk(advertenties, honderde per dag) tijd en geld is voor niks geweest, jammer, maar iets minder erg met deze mededeling vind ik. RIPPP OFFF !!
Grtzzzz |
|
| Naar boven |
|
 |
Marcel Site Admin

|
Geplaatst: vr jan 11 2008, 18:41 Onderwerp: |
|
|
Hoi Steven,
Het enige werk was dus het plaatsen van advertenties zodat zoveel mogelijk mensen hetzelfde werk gingen doen als jij? |
|
| Naar boven |
|
 |
Tanja Moderator

|
Geplaatst: za jan 19 2008, 10:38 Onderwerp: |
|
|
Oh, ben ik even blij dat bij mij bij de naam DHS al mijn nekharen overeind gaan staan en ik nog nooit in de verleiding ben gekomen om daar toch maar in te stappen.
Ik heb er jaren geleden wel over gedacht om daar in te stappen maar omdat er constant zo geheimzinnig werd gedaan in iedere advertentie die ik maar tegenkwam ben ik vrij vlot afgehaakt. Sindsdien kom ik eigenlijk alleen maar negatieve reacties tegen en ben ik zelf ook erg negatief geworden over deze club. Mensen die er nog niet zo lang bij zijn en dus nog aan het opstarten zijn daar hoor ik alleen maar haleluja verhalen van maar ja, die moeten de boel nog opzetten dus dat is wel logisch.
Maar was het dan echt alleen maar advertenties zetten? Het heeft toch met kortingsbonnen ed. te maken?
Wil je wat meer uitleggen over het hoe en wat van DHS? Dat is voor veel mensen hier interessant om te lezen aangezien we hier wel DHS'ers hebben gehad maar deze altijd weer geheimzinnig blijven doen en meestal erg boos worden als je daar wat van zegt. |
|
| Naar boven |
|
 |
frankbvo Nieuw lid

|
Geplaatst: vr jan 25 2008, 14:06 Onderwerp: |
|
|
Hallo,
Het thuiwerkforum is een prima communicatiemiddel. Ik zie een forum ook als vraag en antwoord baak. Hier krijg je op- en aanmerkingen uit de praktijk. Van mensen die ervaring hebben. Dat is een goede zaak!
Weliswaar is het geposte onderwerp van eind 2006, maar ik wil toch mijn reactie geven aan de hand mijn ervaring.
Sinds voorjaar 2007 ben ik ook via DHS aan het werk, naast een fulltime baan. Het werk bevalt mij prima, alhoewel ik zou willen dat ik er wel eens wat meer tijd in kan steken. Want toegegeven, het is geen snel-rijk-formule, je moet er wel wat voor doen. Maar met doorzettingsvermogen en wat marketingkennis kom je een heel eind. De afwisseling, de contacten, tsja, daar moet je voor open staan. Het zijn niet alleen maar positieve ervaringen, waar is dat wel? Maar over het algemeen is het een leuke, stabiele, thuiswerkmogelijkheid.
De DHS Club is heel erg veranderd in de afgelopen tijd en dit jaar, 2008 gaat er nog meer veranderen. En ten goede, zoals het er nu uit ziet.
Naast thuiswerken binnen de DHS Club, kan je ook korting krijgen op aankopen bij verschillende winkels. Je slaat daarmee twee vliegen in 1 klap.
Kortom, de ene ervaring is de andere niet, ik wil er graag meer over vertellen, maar daar is dit forum niet voor bedoeld. Laten we de zaken zuiver hebben.
Wil je meer weten over de DHS Club? Laat het mij weten en wie weet..... _________________ Thuis werken? Waarom niet! |
|
| Naar boven |
|
 |
artvanloon Forum lid

|
Geplaatst: zo jul 12 2009, 9:54 Onderwerp: |
|
|
Bericht verwijderd, spammen is niet toegestaan. _________________ Enthousiast,gemotiveerd en plezier is mijn motto. |
|
| Naar boven |
|
 |
hilde0 Nieuw lid

|
Geplaatst: do mei 13 2010, 18:41 Onderwerp: |
|
|
Ja de Dhs ik werk al een jaar in de zaak ik ben een alleen staande moeder ,
en ik ben in de periode dat ik er werk al goed vooruit gekomen , ja je moet er ook iets voor doen je moet gemotiveerd zijn, en dat ben ik omdat het zo fijn werken is , en mijn verdiensten schieten maar de hoogte in , je krijgt dan nog eens alles gratis ter beschikking waar krijg je nog iets ? en een gratis webwinkel , opleidingen gratis , zolang je wil ,een keer per maand convents vergadering ook gratis , ik heb tot nu op dit jaar dat ik bezig geen 100 euro investeerd daar is mijn inschrijvings geld nog bij , dit is de eerlijkste zaak dat je tegen komt ,want al de winkels die we aangesloten hebben zoal 3suisse en 100 anderen gaan die dan mee doen als het geen eerlijke zaak is ,denk even na mensen , wil je starten ik bewijs het je ok groetjes allemaal Hilde  _________________ Ik bouw mij eigen zaak en met succes , |
|
| Naar boven |
|
 |
soebar Forum lid

|
|
| Naar boven |
|
 |
| |
|