| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
|
| Auteur |
Bericht |
Limoentje Nieuw lid

|
Geplaatst: di jan 27 2009, 0:18 Onderwerp: |
|
|
Hoi,
Er zijn al redelijk wat topics over de e-mails enzo, vandaar dat ik hier verder ga.
Zouden jullie eens hier naar willen kijken?
http://www.make-online-money-at-home.com/uk/
Ik heb hier echt nog geen ervaring mee, vandaag dat ik graag jullie mening wil weten. Denken jullie dat dit ook zo iets is dat je eerst een site ofzo moet maken en dan pas geld verdient als je iemand iets laat kopen?
Waarom zouden jullie dit wel/niet doen?
Er staat bij dat ze zijn ingeschreven in de kamer van koophandel, wat wilt dit volgens jullie dan zeggen?
Het is dat ik er serieus over nadenk dit te doen, ergens twijfel ik, ergens wil ik het wel proberen.
Alvast bedankt voor jullie antwoorden,
Limoentje |
|
| Naar boven |
|
 |
Tanja Moderator

|
Geplaatst: di jan 27 2009, 19:27 Onderwerp: |
|
|
Hai Limoentje,
Ik heb even snel gekeken en ik zie eigenlijk geen verschil met alle andere email verwerking die hier al besproken is hoor. Het is dus volgens mij niet anders dan wat je in dit topic al kunt lezen. Dat ze ingeschreven staan bij de KvK zegt helemaal niets, iedereen kan een bedrijf beginnen, inschrijven bij de KvK zegt niets, dat kan iedereen. Ik heb zelf een hobby bedrijfje, sta dus ook ingeschreven bij de KvK maar ik kan daarom nog wel een oplichter zijn hoor, KvK staat helemaal niet garant voor een legitieme business  |
|
| Naar boven |
|
 |
DePastor Nieuw lid

|
Geplaatst: di jan 27 2009, 20:37 Onderwerp: |
|
|
Waarom wordt e-mailverwerking beschouwd als oplichting?
Naar mijn inziens is het geen oplichting of misleiding.
Graag uw mening. _________________ Geld Verdienen Internet?http://www.cursusgeldverdienensite.nl |
|
| Naar boven |
|
 |
Tanja Moderator

|
Geplaatst: wo jan 28 2009, 9:03 Onderwerp: |
|
|
Ik geloof dat ik de enige ben die dit echt oplichting noemt en het waarom heb ik op de vorige pagina al uitgelegd, dus als je gewoon even terug leest staat daar je antwoord  |
|
| Naar boven |
|
 |
artvanloon Forum lid

|
Geplaatst: zo jul 12 2009, 10:00 Onderwerp: |
|
|
Bericht verwijderd ivm spam. _________________ Enthousiast,gemotiveerd en plezier is mijn motto. |
|
| Naar boven |
|
 |
| |