mevr.liekie Nieuw lid

|
Geplaatst: do jan 18 2007, 10:57 Onderwerp: opgelicht door thuiswerk all handling service te middenmeer? |
|
|
all handling service
ik zou graag willen weten of er nog meer mensen niet uit zijn betaald om wat voor reden dan ook door deze mensen van all handling service te middenmeer?
Laatst aangepast door mevr.liekie op wo jan 24 2007, 9:01, in totaal 1 keer bewerkt |
|
Tanja Moderator

|
Geplaatst: do jan 18 2007, 11:48 Onderwerp: |
|
|
| Tanja schreef: | | Nou dat klinkt zeker niet goed zeg! Geen aanrader dus om daar thuiswerk te gaan doen. |
[edit 27-01-07]
Dit was mijn reactie op hetgeen mevr.liekie schreef. Mijn reactie raakt op het moment kant noch wal omdat mevr.liekie na 6 dagen heeft besloten haar bericht te wijzigen.
Ik ben door een bepaald persoon via de pm benaderd dat ik voor ik oordeel (ik oordeel niet, ik reageer alleen op hetgeen mevr.liekie schreef) eerst eens zou moeten controlleren en navraag moet doen. Naar mijn idee is dit forum om ervaringen met elkaar te delen en als iemand een slechte ervaring heeft is het mijn goed recht om daar op te reageren wat ik dus ook gedaan heb. Dat het hele verhaal gewist wordt zodat mijn reactie kant noch wal slaat, tja, daar kan ik niets aan doen en zou mij dan ook niet aangerekend moeten worden.
Gezien dit een discussie forum is staat het iedereen vrij hier te reageren, heb je wél goede ervaringen, reageer dan ook. Heb je wat te maken met het bedrijf en ben je het niet eens met wat er hier gezegt wordt, reageer dan gewoon hier in het topic en niet via een pm. |
|