Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

opgelicht

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Thuiswerk Forum | Thuiswerkhier forum index : Opgelicht!
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
schumina
Nieuw lid
Nieuw lid

BerichtGeplaatst: do jan 18 2007, 9:27    Onderwerp: opgelicht Reageer met quote

ik heb ongeveer een jaar geleden heeeeel veel werk verzet voor All Handling Service in Middenmeer.
Kaarten in blisters doen, groene strookjes op enveloppen plakken en enveloppen vullen met spullen. De tijd die je ervoor had was ruim voldoende tot mevrouw belde en zei dat het toch echt een paar dagen eerder klaar moest. Of ze belde dat je de verkeerde partij had en kon je er weer naar toerijden om alles om te wisselen of ze gaf je veel meer dan afgesproken, zo van ach ja dat kun je wel is niet zoveel want er is iemand afgevallenen en dan ook nog de aflevertijd een paar dagen terugschroeven. Met de laatste partij die ik had ben ik 3x terug geweest omdat het niet klopte en na 2 dagen keihard werken had ik zoiets van dit gaat me echt niet lukken en het geld voor de andere orders heb ik nog niet ik ga stoppen. Anders had ik dag en nacht door moeten werken om het af te krijgen. Eerst gebeld dat ik kwam en toen erheen. Toen ik kwam zei ze dat ik net op tijd was want ze had iemand anders die het meteen af kon maken. Geld heb ik nooit gezien want nu ze beweert dat ze enorm veel schade heeft gehad doordat ik was gestopt. Omgerekend kom je niet hoger dan 1 euro per uur.
Advies: ga nooit in zee met deze Thea uit Middenmeer want ze doet zich heel aardig voor maar zodra je niet precies haar regeltjes (die ze elke keer wijzigt) opvolgt verandert ze in een furie die je ook nog eens uitscheldt.
Tegen mij liep ze ook nog te klagen dat het zo moeilijk was om goeie mensen te vinden en dat ze zelfs al eens in elkaar geslagen was door mensen. Eers dacht ik nog, goh wat verschrikkelijk. Nu denk ik net goed!!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Thuiswerk Forum | Thuiswerkhier forum index : Opgelicht! Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: